Update om min student!

NU lämnar jag inte mkt till privatet utan visar det mesta, även alla fula bilder på mej!!!

Här är min student:



Satt jämte en glad majs under champagne-frullen =)


Skriver i mössorna som ni ser




Posar för Lisa (har jag för mej, snodde taggade pics @ FB ^^)


Väntar på mat och utspring!





Väntar still på mat så gav folket ett meddelande =) Har en fettisch för att måla bajsar, förlåt!



Fick vår mat...Fattar ni skämtet? höhööö x) Men vi fick iaf lite mer att äta än det med ^^.




sprungit ut så vi sjunger! Jag kunde dock inte den där gamla låten om studentens lyckliga da´r -.-


Hittade släkten till slut =)


Jag och min kissebild






Fick en vibrerande snopp som blev poppis hos många ^^


Om ni tänker noga så har jag aldrig stängd mun (='C)


Galen! Många tror jag skriker shots, troligen gjorde jag nog det med ^^.


Ser ni? Öppen munjävel 24/7 >=(


Kommer hem, hela släkten hurrar på verandan, jag säger " jag är kissig som faaaan!"


Släkten fick klämma in sig på verandan pga av ösregnet!


Ett kusinbarn!


Var tvungen att ta med denna fula bild! Jag tänkte posa men var trött, mamma ser ut så på alla pics utan ens ett försök till pose XD


Lite paket öppning: Fick fint armband + pengar och stekpannor (trodde jag...)


..Men fick en dator av min mormor och morfar. När jag öppnade datorn låg där även ett kuvert med pengar 8D


Ett till kusinbarn!


Fina blommor och redo för en låång festkväll!


en skylt moder och fader pillat med! syns inte spec tydligt men det är en studentmössa + champagneflaska målad på också.

Efter paketöppningen höll jag ett litet oövat tal till släkten och tackade även mams och paps...Tips till er som tar nexta år, det var mkt uppskattat!

Blev dock inga foton från kvällen tyvärr =(. Men den var fin och kul! Fick äntligen träffa min kärleksgurka som jag längtat efter som en get!

Sen nu i helgen träffade jag som sagt min kärlek då med. Vi hade sjukt mysigt och var precis som ett gammalt gift couple, bukar bli lite så när vi är alone med varandra. Lite massa sött det där tycker jag =B

Nu ska jag sova! ska till arbetsförmedlingen imorgon eftersom att jag och Robin gick samma dag som avslutningen var till arbetsförmedlingen och skrev in oss^^. DUKTIGA ÄR VI FAKTISKT OCKSÅ!! =)

Kärlek!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback