The way we chill.

Nu har jag gjort en liten kolifjong på



=)





Funderar på att göra en från senaste besöket hos Robin också, då han var kamerakåt och posade uttryck på beställning ^^.

Synd att vi inte tog några kort från i söndags då vi skulle hitta en öde badplats för att picnika och bada. Vi gick i 2h utan att hitta en endaste badplats, hur fel kunde vi ha gått? Tur att vi gav upp och gick till den vanliga badplatsen och mös med mina blåsor och sår efter skorna ( Gå aldrig i gadiatorsandaler när ni inte vet avståndet till eran location!!) Jag har liksom still megastora blåsor som typ är större en mina lilltår =S.
Men vi hade det mega bäst och det var det som var huvudsaken! Fick t.om. årets första dopp! =)

SHIT! Jag måste packa nu kom jag på. Ska nog baka nått också, alltid gott att ha med sig ^^.

Imorgon åker jag till stan, ska söka jobb, träffa darlingen, käka donken (få glas), Köpa godis och sen åka hem till mannen för att ladda en tripp till den svenska solen =>

MYS är ordet!

Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback