Snart bär det av.

Nu tror jag att jag är så gott som klar med packandet, bara lite smått kvar som jag behöver imon. Jag är med ärlig hand inte en sån människa som har lätt att packa, jag får ångest över allting och ja, jag vill typ få med mej allting i packningen också -.-'.

Blev en runda i några affärer idag som tog en jäkla tid sen har jag även bakat en banankaka (igen) Eftersom att Robinmannen blev tokkär i den (hoppas jag still ligger på 1:a plats! ^^). Jag har faktiskt också hunnit skriva och skriva ut CV + PB till ett jobb jag ska söka i Växjö imorgon när jag ska träffa upp min fina lilla börniman som ska hjälpa mej bära väskor och så blir det en måltid på donken, Robin måste ha alla färgerna på glasen om ni undrar ^^.

Nu måste jag nästan bums stänga ner datorn och sova, imorgon måste jag upp tidigt >=(.

Men jag ska träffa min banankakeälskande man =). Har ni tänkt på hur mycket man kan sakna en människa som man älskar? Saknar ju sönder mej bara av att se honom sova(/elr sova själv =S)

Klippte snabbt ihop bilderna på hans uttryck från i måndags då han minst sagt var kamerakåt =).



Hihii! Sötkorv =)

Men nu ska jag avta och bara säga:

Nighty, night!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback