Hur jäkla dum kan man va?

Idag var det fanimej en komisk star på dagen!

Jag hade troligen råkat stänga av alarmet i sömnen, så vid 10.05 vaknar jag och tror stenhårt att det va söndag. Ganska tyst men jag trodde folket sov/var ute och gick med hundarna. Så jag tänkte att det va lungt att sova vidare. Ca 10.45 ringer Issa som ska fråga om jag skulle på studentferre. Dock missade jag henne men tack vare henne fattar jag att det är måndag och att min lektion började vid 11.
Så jag fick höra av mej till lilla Maria om att jag inte skulle hinna till idrotten.

Men hur retard i hjärnan är man inte då?
Kanske att jag inte vant mej med skolan än, tror fortfarande att lovet är elr?

Nu sitter jag iaf och dricker kaffe och käkar underbart gottiga hallonkräm x).
Ska plugga svenska och matte strax och behöver all energi jag kan ha ^^.

Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback