Fittifans mackapär det där.

GAAAAAaaaaHHHhH!

Idag känns inte som det är min dag O.o

Visst jag sjukanmälde mej och allt kändes bra, sov längre än vad jag räknat med men hann åsm ändå. Men precis när jag ska gå till bussen går remmen till väskan sönder =@. Jag hann inte med bussen så nu sitter jag och väntar =<.
Känner att jag kunde träna lite till men orkar inte packa upp abtronicen igen -.-. Men fan vad enkelt det var att göra armhävningar idag vill jag säga! Shit! Blev riktigt förvånad ^^.
Magen min har blivit platt och hård men jag fattar inte varför inte höftfettet och röva försvinner och blir hårdare. Fast det är iofs de svåraste ställerna att bli av med fett så kanske inte så svårt att fatta >_<. Men man har ju sitt önsketänk ^^.

Snabbt får jag gå på stan idag så jag snabbt kommer hem till min stora lilla kärlek =B.
Kanske blir en fin fortsättning på dagen iaf =).

Imon blire sup och puben! Woohoo!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback