Alldeles för mycket nu...

Helt på seriösen, jag orkar inte med fackin' skolan mer. Blir bara mer och mer plugg. Imon har jag ett analt jäkla prov och hela nexta veckan och veckan där på har vi massa inlämningar och massa fackin skit =<.

Men jag bryr mej inte om provet imon så dagen blir nog ganska chill =). En lektion off dirr på morgonen, sen prov och efter det gå på förelsäning om Hare krishna. Föreläsningen går dock in på mitt 2h hål och jag som måste stana! =S. Men hoppningsvis hinner jag =>. Annars får jag ta det efter engelskan....

Dagens namnsdags barn är Fabian och Sebatsian. Och jag tror jag ska sluta med vad dom betyder, för det är bara jobbigt =/. Men kanske ska forstsätta skriva dagens namn iaf =). Mysig lite grej tycker jag allt ;>.


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback