Hysteri över en god kaka.

Älskiepälski har åkt hem, idag blev det bara mys =).
Men igår satsade vi på våran treatmentdag, huden känns som ny och allt är skönt.

Dock är håret orange:t igen (=@) Så nu måste jag färga det ännu en gång >=@>=@>=@@@@!!!!! Får cepe på mitt hår, när jag nått 10:e färgningen på det röda och det inte hjälper tänker jag färga det till nått annat =<. Dumma hårjävel >=C.

Men vi har haft det mysigt dessa dagar, imorgon kanske Lisa ska komma och leka med fotning och baka kladdkaka =). Får bjuda hit våran utbytesstudent Simona också, som hon tjatat om mina kladdkakor XD. Alla blir tokiga när vi pratar om mina kladdkakor så hon blir ju nyfiken, finns tydligen inte det i Schweiz och verkligen inte Bettans kladdkakor x).



Måste kolla hur det blir imorgon, annars kanske man drar ut =).

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback