Ett långt jäkla lidande.

Wohoo!

Nu är det bara 3 timmar tills mannen kommer hem!

Jag har suttit i en timme nu med religions uppsatsen och jag har inte kommit nån vart. Ibland är det dåligt med uppdelningar av uppgifter i grupper. Jag vet istort sätt bara om det jag skrivit eftersom vi inte hunnit snacka ihop oss.
Så nu blir det dubbelt arbete eftersom jag måste sitta och leta upp all annan info också O.o.

Aja, jag får väl skriva lite mer om det jag själv vet ^^.

Dagens rytmikshow träning gick väl sådär. Alla har egna viljor, alla fatar inte allt, jag som många andra kan inte räkna i 8:or elr hålla takten spec fint. Det blir dubbelt arbete och det har vi inte riktigt tid med =/.

Jag vill bli halalslaktad atm, orkar inte med allt i skolan nu. Fan deprimerande!

Skulle va skönt med en power nap! EN LÅNG JÄKEL!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback