PREEECIOUUUSS...ES?

Nu har det varit nog med chillaxing förmin del!

Har tjcokat och tjockat mej och knappt suttit vid någon dator de senaste dagarna. Men nu är jag på plats igen! Även på plats hos min bror igen. Han behövde visst hjälp denna veckan med. Men han behöver inte så mkt hjälp utan mest bara hunden, och det ger mej väldigt mkt tid att gå oändligt många timmar på stan och ska även ta mej en solning denna veckan med x). Känns prima skinka måste jag säga!

Var på rean idag, skulle köpte en ny tv men hittade ingen jag ville ha så får vänta =(...

Hittade dock en kavaj från Gina Tricot som jag haft ögonen på som en perfekt fest kavaj. Köpte den för halva priset idag =') (Lucky Mee!)



Ska ha den på nyår med min nya korsett =) Nu saknas bara kjolen och har jag redan hittat, bara att köpa rättare sagt ;).


Sådär porrigt gangsta kommer jag bli ;) Ska man ha en huvudbonad med hanske ? ;J

Idag köpte jag även:



Blev en armygrön farfarströja =) Har en i mullvad också sen tidigare men gillar verkligen den tröjan =).



Brun/grått halvgenomskinligt linne- Just my style ;)



As najs bh! Får skitfylliga tuttar av den! Trodde aldrig det skulle hända mej XD.

Funderar på att hoppa ner i reagalningshögen imorgon också. Har som sagt lite kvar att köpa till nyår och jah, jag älskar när man gör fynd! (som alla andra typ)

Min jul var väl inget överväldigande som förra året (abtronic =3 ). Fick massa flyttsaker och kroppsvård.





Funkar helt okej för mej. Samlar ju på mej till en kommande flytt, måste bara lösa de största problemen nu O.o...

Under leken (dagen innan julafton) Så var det FAKTISKT jag som kammade hem de flesta paketen ;) Har aldrig hänt innan!!!



Ser ni vilka skatter? HE HE...Men fotbollsspelet var faktiskt kul, elr så var det bara jag och Robin som gjorde det kul =3 Ganska säker på att vi gjorde det roligt...;)

Är faktiskt sjukt glad att julen äntligen är över! Nu är det nyår nexta! Jag och Robin ska ha shotrace, får se hur många shots det tar innan han spyr i glaset! HE HE

Som vanligt när jag ska avluta mina inlägg blir det alltid: What?! Wtf klockan O.o Gotz to sleep O.o

Varför knäcka en tradition? ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback