Nu ekar det i plånboken.

Såhär på kvällskvisten har man fått sig ett gott skratt. Vi skulle klä granen här hemma hos min bror. Inte nog med att den var skrattretande ful utan också att den var svår att pynta OCH den ramlade ett antal gånger så den blev sne. Senaste gången den ramlade var den färdigpyntad, så när vi fick upp granen igen hängde vi tillbaka pynten och sket i hur den såg ut. Man skulle kunna tro att ett gäng snea a-lagare gjort iordning granen ^^.

Hittade iaf en tråkig julklapp till min bror och hans flickvän idag. Riktigt tråkig var den MEN de får skylla sig själva när de har allt de behöver och vill ha -.-

Nu sa jag göra mej redo för sängen tror jag så jag kan sitta och mysa mer och sen somna =). Imorgon blir det till att träffa Robin och den kära gamla goa grillen och givetvis blir det ännu en tripp på stan =) Känns som en mysig dag. Önskar jag blir sådär sjukt snyggt brun snart =3 Ska ta mej 1 sol till innan nyår också. Skiter i cancerskiten atm måste bli snygg, that's waay more important! x)

Har f.ö hittat lite stuff jag skulle vilja ha i mina ägor! Kanske får bli en beställning? =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback