Överskottstrött?

Nu är jag galet slut i hjärnan!

Sprungit på Ikea i flera timmar och varit hemma, rensat och pillat så jag kan montera upp mina hyllor. Orkade inte göra det idag, sånt kräver ork i hjärnan liksom -.-. Blev sjukt besviken på att hyllorna inte fanns i helsvart utan bara i svartbrunt. Kändes som om det kommer skära sig till mitt andra så ultra svart. Men tog upp en planka nu när jag kom hem, än så länge ser det ok ut =).

Glömde/hittade inte lite prylar men får gå till möbelbutiker här hemma och leta nu i dagarna. Har kommit på att jag ska fästa fast snygga presentpapper på en byrå med tapetklister, pimpa den lite. Har nämligen planerat att ha den som sänggavel tills jag införskaffat mej nytt. Detta kommer bli spännande! ;)

Blev iaf mina oöppnade hyllor



Sen blev det nya kuddöverdrag i gosigt grått tyg, En skål som nu är fylld med julkulor bl.a. de jag köpte idag, nya lampor till min svarta "kristallkrona" och så köpte jag papplådor som inte hade "skuvar" med sig så måste maila och klaga så jag får nya eftersom dessa jag köpte är omonterbara >=(.



Nårra pengar fattigare men är ändå nöjd utöver det att jag inte hittade lite annat pill som gjorde mej ledsen...

När jag rensade min byrå hittade jag ännu mer minnessaker jag ska rama in! =3



Man blir så galet ställd när man hittar massa minnessaker ='). Ganska glad ibland att jag ärvt morfars tänk "Det kan ju vara bra att ha i framtiden".

Imorgon när jag kommer hem från en träff med mina fina Maja och Nea (och inte så fina AF =C ) så ska jag leta upp om jag har svartfärg och tapetklister för här ska det pysslas! Måste kolla på stan imon ifall det finns nårra fina presentpapper värda en pimpning! =)

Även ifall jag har en konstig brainpain så är jag ändå aspepp på att sätta igång med mina pill!!

Nu ska jag rycka benhår och falla i sömn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback