Having a disaster and I'm waiting for more.

Min outfit är done! Jag vet hur jag ska sminka mej och allt estetiskt/pryligt är klart och uträknat. MEN jag är inte ett skit sugen på att fira denna högtid, detta nyår. Blir so frickin' pissed på allt atm.

Ska försöka sova, är hemma bland mina mjuka kuddar och mitt varma täcke nu iaf. Hoppas sömnen slår till tidigare än 4 inatt...

Provade iaf helheten på min outfit+ sminkning idag. Kan nog inte bli bättre än såhär, är det bra elr dåligt vettifan än...




Sminkningen blir clean/classic med "plommonfärgat" läppstift -.- Sjukt besviken på den. Blir till att köpa ny nexta pengarinkomst!

Om jag ändå hade en snygg bowler hatt till! Måste nog införskaffa mej det snart =')

Men jag är dum i huvudet så jag ska stänga ner hela skiten nu för idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback