Fullt med stjärnfall!

Tjo och shimmelimm! =D

Sitter ute atm i en solstol med huvudet så upvridet mot himmeln som möjligt. Det var nämligen så att inatt när man besökte ett grillparty hos Issa så råkade jag och Robban min stöta på ett 40-tal stjärnfall på ca 2h.



Hur mysigt och vackert som helst, jag blev tårögd faktiskt, kan ju delvis vara att alkohol var i mitt blod och känslor blir känsligare då^^. Men denna natten skulle tydligen vara ännu mer, ca 100-tal/h. än så länge är det dött. Inte en stjärna fallen och knappt några på himmelen faktiskt ='(. Kommer väl framåt småtimmarna... Frågan är om jag pallar vara vaken så länge, har still fet baksmälla som jag bara vill sova bort.

+ Att imon får jag träffa min kärleks man igen, sjukt glad över detta! Ska stor tjocka och sönder mysa i helgen, helt underbart! =3

Jag hade iaf det sjukt mysigt och kul igår! Maten var awesome (mitt grillade kött var to die for, honest!)
Tackar jag min fina Issakärlek för och hoppas på ett och annat fotoskick =).

Hahahah, bara en kul grej, precis när jag skrev detta översta så fick jag nårra taggar @ FB...Passande! =D Tror Issa och jag har nån skicka signaler med hjärnan grej på G ;>


Precis när issa ville ta kort råkade jag få in massa äckligt fett från köttet och skulle spotta ut xB






Hur fin kladdbild som helst! 8D...hahahaa, yes ;>

Fårse om jag kan sno mera =3
Hoppas det inte gjorde nått Issaboll?! (A)

Var fan är mina stjärnfall!!!??!?!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback