A Letter from the past.

Igårkväll hade jag det riktigt tråkigt så jag bestämde mej för att fatta photoshop mera, bli lite mer awesome på att.

När jag väl pillade i PS kände jag mej sugen på att göra något gammeldags vackert.
Så jag tog en prövning på att göra ett vykort som skulle se gammalt och kärleksfullt olyckligt ut.

Fick hitta på nån story som kanske kan få folk att skapa sig en egen berättelse genom brevet, jag har min egen och tänker inte berätta ^^.

Men vad tycker ni? Likt ett gammalt sparat vykort från längesen? =)




Nu vill jag ha mer inspiration till att göra färgsprakande konst!

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack du:)

hoppas allt är bra med dig ikväll!

2010-08-26 @ 22:24:19
URL: http://Karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback