Snart ska jag bli nöjd.

Nu har jag precis satt mej vid datorn.
Har sorterat in håret efter hur jag ska färgat, kletat in mej i fet smörja så färgen inte ska fästa om den kommer på huden. Nu letar jag bara efter eltejp så jag kan dölja örhängerna. Har 1 ring i ett hål som är omöjlig att få ur. Så jag måste hitta tejpen!

Om en stund ska jag bli blondare =) Jag måste iaf bli det! Blir jag inte det ger jag upp och går till en frisör >_<.

Det är sjukt hur levande mitt hår känns nu när det är helt ostylat! Precis som om jag aldrig torterat mitt hår med fluffyness.
Robin hade vatt så stolt över mej idag^^. Med mitt lena hår, XL mjukiskläder och min baseball keps. I mitt platta hår är kepsen helt lagom förstor i stl. Annars brukar den bara vara lagom liten i mitt fluff.
Måste dock hålla koll på en ny åsm keps som jag vill köpa ^^.

F.ö. Har jag sovit läänge idag, sölat och har gått en lång runda =). Nu väntas som sagt håret.

Ska nog också baka mej min kända kladdkaka med knäcktäcke x). Robin vill att jag ska va tjockare när han kommer hem, så får väl börja i tid. höhöhöö.

Kärlek!

Bätikorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback