Seriöst, jag skäms!

WTF!
Vatt i skolan idag, haft föreläsning i stort sätt hela dagen. Det vatt nå facking Wilhelm Moberg tema. Vadå hade vi detta temat för att skämmas för att va smålänning?! Fattar inte meningen...

Vi satt i flera timmar och lyssnade på skit, och såg på avsnitt av facking Rasken..lol. Inge kul folk, inte alls =(.
Dock så sov man ju många av timmarna också. Elr så vatt det monopol på mobilen, lyssna på lmfao och ändra replikerna i Rasken med Raisa ^^. Mkt roligare blev det må jag säg XD.

Men som sagt! Tack giffel Katedral för att jag skäms ännu mer för att va en facking Supersvenne smålänning =<<.
Dock stort tack till det högre huvvet som avgjorde att jag slapp uppleva den tidn då man hade världens fulaste dialekt och levde i skogen, för skogen, av skogen!

Kärlek!

SvenneBäti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback