Min vanliga tur.

Fifan!

Min vanliga tur =CCC.

Skulle ut idag, men mår som ett as =<. Kan inte andas ordentligt utan att det gör ont i bröstet och inne i skuldran på samma sida kroppen. Så helt enkelt ont fram och bak samma sida när jag andas och dyl =<.

Jag är också helt utmattad och cepe! =S cepetard fattar inte vad jag har gjort =C.

Dock har jag inte kunnat sova ordentligt på typ hela veckan, men jag har ju alltid fått i mej lite sömn...

Har precis legat 1h på spikmattan och faktiskt det hjälpte lite känns det som. Elr så äre bara för att nu gör hela ryggen ont ist >_<.

Funnheeey =C.

Men får vänta och se hur jag mår, om det blir utgång ändå. Ska strax ta mej ett mysigt bad i karet mitt =).


Kärlek!

Bätibönan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback