Lång men fin dag.

Omgaard!

Segegök jag är =<. Skriv inge igår och vatt seg som bönan på att skriva idag -.-.

Men idag gick jag till sent i skolan och igår vatt mysmannen aka my cuddlebear hos Bätiballong =). Och det vatt så mysigt så tänkte aldrig på att skriva.

Igår tjockade vi oss som vanligt, gick till ica köpte 2 påsar chips, som vanligt. Mös och mös, som vanligt =). Blev lite Invader Zim igår aswell x).

Idag blev det att vakna tidigt och fara iväg till facking skolabönan =<. Helt ovärd första lektion, latzor 2h hål -.-. Kunde tatt låång sovis idag med andra ord =<. Men Nadja, min fina Nadja kom till skolan idag =). Hon ska komma på våra s.k "estetämnen". För er som inte vet går hon i klassen men fick bosätta sig på ett behandlingshem. Sjukt kul att hon mår bättre! Cepejävla bra! Sjukt bra att hon äntligen är tillbaka hos oss så vi kan kärleka henne massa, massa!!!

Idag hade jag också Glas & Keramik, då vi gör smycken i glas. Gjorde även förra veckan och resultatet blev ganska fint ändå =). Så jag gjorde mera idag =). Kalas!

Nu måste jag plugga Engelska =CC.

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback