Jag vill inte sova själv.

Uscha!
Inatt ska jag sova själv =(.
Inte kul. Hade iaf velat ha 1 natt till men Robin. Vi brukar ju ha hela helgerna till mys.
Jag ska tvinga Teklabönan att sova i min säng inatt x). Tror dock inte jag behöver tvinga henne till det^^.
Hon ligger atm så nära mej det bara går och cuddlar =).

Fast... ingen cuddlar så bra som mannen min =J.

Usch! Jag saknar redan honom =(.

btw. tog ett bad innan, as mysigt =). Men har inte joxat med håret eftersom jag ska färga det imon. Omgard vad mitt hår är levande. Lent och hela kittet. Inte direkt det första man tror när man tittar på det när det är fixat XD.
Fan har inte ens en tova i huvudet no more! TARD!

kärleken!

Bätikorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback