hahaha lol... och du ska få se på fan!

Haaahaahaaa.

Jag kom hem nyligen och när jag kollar posten så har jag fått brev från kyrkan om kyrkovalet.
Jag som är helt involverad och intresserad i kyrkan jublade över att det äntligen kom =)... höhööhöö. (jag är helt okyrklig). I kuvertet kände jag nånting buligt och hårt. Hmm, ett suddigummi äre säkert tänkte jag. Men oj! När jag öppnade så vare en liten rosa godiskola XD. 1 godiskola! WTH! Nödvändigt, men ändå lite gulligt och cepe fjäskigt!

Aja, dagen har varit lång men chill. Nu väntas en låång promenad och städning.

Btw, våran rektor har fått sån jäkla pms att vi ska satsa strejk nån dag!
Han godkänner ingen av avlutningsfotona. Han störde sig på mitt hår, som egentligen inte var jätte annorlunda än vad det brukar vara. Han vill att vi skulle gjort omfoto idag, men prob hade det fotot inte heller varit godkänt pga mitt hår! Notera att vi inte strider mot några av fotoreglerna heller.

Rektorn Skäller ut fotograferna som inte har gjort ett enda fel. Han kallar dom inkompetenta jävlar och avskedar dom, skriker på dom att dom aldrig ska sätta sin fot i skolan igen.
Han är jävligt aggro atm, och idag har vi också fått reda på att han har slagit elever.

Som sagt ska vi strejka och få honom att fatta elr få honom ut ur skolan.

Fint av dej att ha pms på oskyldigt folk YNGVE!

LMAO!

Bätiböna!


Kommentarer
Postat av: lina

Va är det för jäkla rektor ni har???

2009-09-02 @ 16:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback