Gå och dränk dej fetEmil!

Seriöst!

Man kan fan inte gå en lugn jävla promenad på en skogsväg utan att äckliga fetEmil och hans äckliga raggargäng ska va och förstöra!
Dom körde fort som fan i deras fula jävla raggarvolvo. Höll på att köra på mina hundar!!! Jag skrek och viftade med armarna för att dom skulle stanna. Jag skyndade samtidigt att bära upp hundarna, men hundarna har ju lite av ett eget liv dom heller och fattar inte stressen i sånna här händelser.
Dom stannade till slut bilen och den äckliga jävla fetEmil sitter och skrattar. Jag säger till dom att sköta körningen. Skulle fan sagt till dom att dom kunde hoppa ur bilen så både fetEmil och hunden i bilen kunde få motion, men man kommer ju alltid på det rätta man ska säga eftersåt =/.

Men som sagt, snälla fetEmil. Ser du detta, gå och dränk dej!!!

Jag längtar!

Bätikorv!

Kommentarer
Postat av: raisa

hahaha fetemil XdHAHAHAHA lol på han XD

2009-09-08 @ 20:26:52
URL: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback