För att jag är a.k.a analböna.

Som vanligt är man dum i huvudet och inte läser på som man ska =<.

Skulle läst miljoner sidor i en facking bönabok called Disgrace. Jag orkar inte =<.
Ist sitter jag och är böna i allt annat >.<. Typ Facking Farmville and such -.-'. Känner mej lätt som en analböna...

Just i hela fan, jag skulle hitta nått jag skulle sy om i jeanstyg till morrondagens lektion, men jag är som sagt analböna =<. Ska fundera ut om jag vill ta sovmorrn från den lektionen, iaf liten stund^^. Dock får nog lärarn pms =/. Men jag ska hitta nå enkelt jag kan göra om såre går snabbt x).

Nu fick jag ont bakom höftbenet, det satt som smäcken över dagen!

Fack måste läsa facking diarréeboken =CCC.

Skjut mej med en get i ögat!!

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback