Gårdagens parteeeh!

Yo peps, wazzaaap?!

Nu kommer bilder från kvällen/natten =J.

Fan va bra man mådde igår, men också fan va dåligt!

Träffade massa peps jag inte träffat på länge, folk jag saknar/t.
Längtar till fredag!!

Som sagt har aldrig kräkts så mkt ever in my life before! =S.
Ska aldrig mera blanda drickorna. Ska hålla mej till en dricka hela ferren.
Fan jag känner att jag still vill kräkas =<.





Först vatt man mega cepepepzor..




..Sen blev man megacepetard still pepzor tho' =JJ...



Raisa va gla och goo, men bodde aldrig i nån sko...



Bätiböna ville va tardzor...




Nea vatt bus..




Saay wuuuut!..


Knullrufs Nea..



Raisa smakade på Bätibönas äckliga skit...


Jäkla pepzor vatt kvinnan även om de smakade anal..
Btw. Flaskan är begravd i en facking soptunna, jag vill aldrig mer se den ever in my life again!



Nea Såg åsmzor ut ut bätibönas glajjor...



Isaboll så bara bus ut i bätibönas glases..

Det blev mer foton, men jag pallar inte lägga upp fler, dom va typ ovärda ;>. + att det inte blev spec många pics när vi väl kom ut >_<.

Aye.

Kärlek!

Bätiböna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback