Men gief!!

Tjoodeldoo!

Jag har fan inte skrivit idag förrän nu, och nu hare nyligen blivit söndag >_<.

Anywayz så höll jag mej nästan vaken enda till kl 3 igår. Satt och kollade på dokumentär om Hitler och förintelsen det sista jag gjorde innan bönan min kom. Jag vet hur hemskt allt är och hela allt och man kan ju storyn utantill. Jag satt helt enkelt och blev avis på de gamla gubbarna som pratade. Jag vill också ha sånna åsm glasses som dom har >_<. Jag ska kolla hos mormor och morfar om dom har nårra fanimej. Jag vill ha tottly åsm glasses NU!

Aja, Robin och jag har vatt i sängen och cuddlat i stort sätt hela dagn =). Dock åkte han hem ikväll =(. Men blir mys igen på onsdag, så jäklar jag längtar dit =>.

Nu har jag ganska nyligen kollat klart Xgames som är en bmx/motorcross tävling =). Råkade zappa dit och fastnade^^.

Imon blire städa och nå mer viktigt jag hade i tanken men nu äre helt bortglömt =S.

Jag ska iaf leta igenom efter en massa stuff till fotograferingen på måndag.

Nu ska jag nog sömna för jag är cepe trött!

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback