Bob hansson idag

Japp.
Det har vatt den mannen för hela slanten idag. Skitskön snubbe som säger vad han tänker och vad andra inte vågar säga men som ist tänker. Om ni nu fattade vad jag skrev XD.

Han hade ett ganska långt föredrag idag, emn hela tiden satt man och lyssnade med intresse, skrattade och när han plötsligt blev alvarlig(stavningen idag ^o)??) och tyst satt man tyst i spänning och väntade på vad som skulle hända.

Senare efter lunch och en fika blev det workshop. Ganska tokig man det där x) han ville att vi skulle börja grovhångla med golvet...eeeeh! Ett golv där folk svettas och donar på. Det var f.ö ett dansgolv XD. Men jag gömde ansiktet så han inte såg att jag inte gjorde det x).

Jag har spelat in en massa videos. Spelade in så många att kamerabatteriet dog så håller atm på att ladda det så jag kan flytta över att =>.

Så vänta er fler inlägg =J.

Kärlek!

Bätikorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback