Ååh, det gjorde min dag!

ÅÅÅÅÅH! 8D

Jag har ganska nyligen pratat med Robin =JJ. Fick ett sms från han precis innan också =).
Han lever och han äter hela tidn^^. Han sa t.o.m. att han börjar tröttna på att äta! wth! Om Robin tröttnar på att äta! Då äter han jävlar så mkt XD.

Fan! Det är bara onsdag idag >_<
Robin kommer hem på söndag =C.
Men imon är jag prob hemma och är sjuk. Vilket jag är! Inget fusk!
PÅ fredag ska jag vara ledig för att skolan är F*ttor och jag ska görat i ren protest =).

Sen ska vi alt se till så att klassen kan ferra till det och dansa Naked till LMFAO 8D<3.

Btw. Har fört in videossarna nu. Kan dock inte ladda upp dom för att dom är runt 200mb stora =S. Var typ 5-6 videos från 1 långt framförande (? känner mej som sagt fett med fattig på ord idag >_> jäkla feber!½)

Aye, men om man inte räknar med mitt sjuka så har dagen varit fin =).

Kär i er!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback