vissa kräver mer uppmärksamhet än andra.

AMAGAARDRRRrD!

Jag mår still lite cepe, men har vilat + städat. Orkar dock inte städa helt klart idag, måste görat imon också.

Men fan va pain det var när jag sov. Hade alla hundarna som störde mej och ville ha uppmärksamhet. En av dom står och river med tassarna till hon får uppmärksamhet. Vilket betyder att ibland river hon en i ansiktet och när man inte orkar bry sig fortsätter hon. Gör fan ont!
Vissa vill ha mer uppmärksamhet än andra, så är det. Många ggr jävligt jobbigt må jag säg!
Alltid detta jäkla inträngande mellan folk när man sitter och snackar. Elr bara bry sig om sig själv typ. Ja det finns mkt att babbla upp, men var glad att jag är trött ^^.

Snart ska jag käka kyckling men mumsig sås och tagliatelle elr hur fan det stavas x).
Sen måste jag plugga fockin' kulturhistoria -.-'. Döda mej plz?!?! (A).

Aye, Kärlek och snopp!!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback