Update

HAllååe!!

Jag är hemma =<. Har vatt det i flera timar tho' men aaah, jag har helt enkelt inte skrivit. Har precis vaknat från nårra timmars sömn så kommer prob inte sova så bra inatt =C.
Atm har jag skit tråkigt....Finns inget att göra..
Robin är ute på krogen ikväll, därav min tidiga hemkomst...

Så sjukt trött på att va hemma. Måste hitta ett jobb så jag kan ha råd till ett eget hem i stan!
Så plz gief jobb!! (A).
Ska låssas att det finns nått ovanför himmlen ikväll och be till den över att jag vill härifrån!
Kanske är kul tidsfördriv XD Testa att va troende när man har tråkigt kanske är det nya tidsfördrivet ;>.

Anywayz så vatt det som vanligt mysigt med Robin.. HAhah, låter tjatigt att ständigt skriva det, men det är mysigt!
Igår rökte vi vattenpipa i kylan, trots att jag hade tjockat på mej alla kläder i världen frös jag =S. Jag hatar Sverige!!
Jag vill bli snuskigt rik och bara fly Sverige och äckel kylan!
Aja, jag kommer aldrig bli det och det kommer aldrig hända, bara att inse; jag kommer va fast här i den är muttiga skitn!
Anywayz, efter röket blev det tvmys med Robins folks =).

Eeeh har ni tips hur man väcker en männsika som är omöjlig att väcka!?
Jag har slut på idéer! =S...

Jag vatt tråkig idag, men är inte spec pepp atm...

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback