Hur fan tänker man?

Aften ya'll!

Jag sitter och försöker fooka på mitt bloody svenska tal, men givetvis fackar det baconstrimmlor!
Jag orkar inte görat, men det ska va klart imon, för måste lämna in pm på måndag =S. Borde va olagligt att ge folk massa hard work över lov. Min och typ alla andras hjärnor stängs ju av och tar sin förtjänade semester då JU!

Så vad jag än skriver nu i mitt tal och pm känns det cepe fel. Man måste ju ha fin ultra svennig svenska och jag orkar inte tänka på det viset!
Snart kommer bror hem och jag tänkte fråga honom om hjälp, han har livlig fantasi och ett brett ordförråd.

Jag har f.ö redan druckit en massa koppar te. Tänkte börja dricka det i massor, det är ju nyttigt och man kanske kan tjäna något på att det är just nyttigt ^^.

Åååh! Jag vill hellre tjocka mej framför en film ist för att plåga mej själv med bloody svenska!

Funderar på att köpa blekmedel och godis nere på ica idag. Bud på't eftersom det inte verkar som om det blir nån friggin utgång ikväll heller =C.
Vf ska folk va cepe tråkiga för!?

Nexta vecka ska fanimej jag hota dom med livet om dom inte hänkar ut!
Hör ni det?!


....


Bra! x)

Kärlek to ya'll!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback