Helgen blir iaf fin.

Idag har vatt ett stort helvete, bland de största på länge...

Men jag tänker släppa detta och lära mej att aldrig mer lyssna på min andra tanke, utan följa den första.
Helgen blir fin, dock prob oaktiv här i bloggen, men man vet aldrig x).
Imon fyller Ika år och vi ska fira henne med mat och mängder av dryck + utgång =).
Sen far jag till Min skönaböna aka Robin, men det vet ni prob by now x).

Frågan är om jag ska klä mej fancy imon till ferren elr om det blir som vanligt, chillklädd ^o)...
Fan jag är inte pepp på att leva imon, during skoltid =C.

Sugen på att kräkas =/. fan sjukt egentligen att man kan vare, men jag mår alltid bättre efteråt. Undra om man kan kräkas på befallning osv och må bra av det utan att man ska räkna det som en sjukdom ^o)... Tro inte att jag alltid kräks och shit. Kommer i perioder bara =).

Imon måste jag traska på stan och leta efter fina saker att köpa =>. Som vanligt hittar jag la inget kul.. Ska nog iaf köpa mej dom fina trosorna jag köpte för nårra dagar sen x).

Kärlek mitt folk!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback