fullt av tjock.

Fifaaan vad jag tjockar mej =<.
Inge bra! Men fan har inte motivationen till nånting annat än att ligga incuddlad i sängen, tjockt med täcken och kuddar och bara tjocka tjockigheter...

Invader Zim är min savior, helt fanastiskt äre!
Allt annat har typ fackat mej denna äckligt fruktansvrda dag. Farmville fackar sönder mej, spotify också...allt verkligen!

F.ö köpte jag ny bh idag..inte alls lika roligt som att köpa trosor som jag f.ö köpte för nårra dagar sen som är helt fanastiska 8D. Ska nog köpa mer imon x).

Måste beställa h&m idag också fanimej. Paljettleggingsarna och en bh är bestämd iaf, sen får jag ser vad det kan bli mer. Aaah just ja, en tubhalsduk aswell, men sen får jag ser om de blir nå mer x).

Nu blire tillbaks till dit jag vatt, Tjocking!

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback