Skärp er för helvete folk!

Uscha!

Det här veckan har varit mkt jobbigare psykiskt än fyskiskt =(. Hade vatt värt att arbeta hårade än att må mentalt dåligt.

Jag blir så jäkla förbannad på hela världen!

Jag praktiserar ju på en konstsak där konstnärer kan arbeta med sitt. Men där dom hör till har det varit ett gammalt mentalsjukhus och vi är på det området där dom spärrar in folket. Det skulle vara mkt trevligare att skriva att de behandlar folket här. Men det gör dom inte tyvärr. Jag blir så jäkla störd på hur dumma i huvudet folk kan vara. Och där sitter jag och kan inte göra nånting. Jag vill verkligen kunna göra nånting, men hur fan då?

Dom visade för några dagar sedan på Kalla fakta hur cepe de s.k "behandlingarna" är. Och det handlade mkt om Vården i Växjö. Jag vet hur BUP är och jag trodde bara det var dom som sög. Inte hela vården!
Allt ska se så fint och bra ut. Byggnaderna och inredningen ska vara ett jäkla skal som lurar folk att tro att allt går fint till.

Fy fan, jag är så jäkla hjälplös. Men förhelvete! Släng in de jävla överhuvuderna som bestämmer allt. Ge dom den exakta vården som patienterna får och visa dom jävlarna hur fel allt är, hur jävla dumma i huvudet dom verkligen är!
En människa som mår dåligt ska inte spärras in i ett tomt rum utan fönster. De behöver uppmärksamhet och en vardag.
Det är äckligt hur vi kan va lika cepe som förr!



Tittar man på hur huset är byggt ser man att det varit ett sjukhus, långa korridorer och fängelseliknande fönster.
Liv och jag går runt om dagarna och funderar och Uschar oss på allt cepefolk.




Dessa orginalhandtagen har jag och Liv haft tankar om XD. Enligt våran handledare stämde det inte tydligen inte. Men jag är skeptiskt! Tror skarpt påt ;>.

Men iaf, detta inlägget vill jag skapa tankar i era hjärnor. Fattar ni hur sjukt detta är elr!?

Fundera och hjälp mej få fler att fatta!

Kärlek!

Bätiböna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback