Har grova habegär!

Ååååååh!

Jag får typ ceperyck!

På fredag måste jag på stan! I wants new undies!
Fast borde köpa vanliga kläder istället för undekläder hela tidn. Men ska kolla hu mkt monehssar jag har på kontot och prioritera, så få jag vänta en vecka till nå nytt >_<.
Nya trosor måste det deffi bli!
Finns inget bättre än nya smexiga trosor 8D.



Senaste inköpet tror jag => Ska köpa minst ett par till av dom, för jag älskar dom! 8D
Men det var ett tag sen sist och jag är värd ett par nya =>.
F.ö var det den enda bilden jag hade på trosorna, inget nyktert tillstånd XD och ja, jag håller på att minska vikten, har gått upp för mkt sen jag träffade Robin min =/.

Nu måste jag snart hoppa i säng, vene än om jag tar extra sovismorrn elr får lite sovis och sen bussen till stan för att gå rundan... Om jag tänker nu blire nog rundan.

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback