Aldrig mer.

Idag har vatt och är still en dag som förstör hela livet.
Vene hur många ggr jag velat killa mej själv...

Sitter atm och sörjeäter smör med socker...jaha om ni blir äcklade. See if I care?!
Känner att det börjar göra ont i hjärta och kärl nu och det är bara bra.

Aldrig i mitt liv att jag ska offra skolan före något annat ever!
Fatta att detta kunde vatt värsta grejen!

Men ist får 20 st andra uppleva det jag velat uppleva i hela mitt liv.

Nu ska jag titta på Invader Zim, still äta smör och andra farliga fettigheter, tycka synd om mej själv och cuddla med mina hundar som river mej efter uppmärksamhet...

Skriver mer när jag har mood fört.'

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback