Fin fredag för mej men inte för plånboken.

Omgööörd!

Imon har jag aschill dag! Svenska har jag ingen så det blir bara kulturhistoria, dock i 2h. Men jag och Maria ska smita iväg till bibblan. Ska köpa mej korna och te då aswell hade jag tänkt ^^.
Sen vid 12 har jag slutat, fast ska ha lunchmöte på skolan om projektarbetet. Hoppas dock jag hinner med halv 1 bussen så man kan sova ut ordentligt x).

Jag längtar till mina skor!

Kl 4 ska jag vara bänkad vid datorn @ Dropdead. Ska hitta ut vad jag ska beställa. ÄLSKAR DD soo MUCH! Har längtat mkt på att nya kläder ska arriva i deras lager, och imon finns dom!! 8D.

Jag kommer inte kunna sova inatt känns det som XD. Jag peppar upp till taket atm XD.

Men tvätta mej och varva ner måste jag göra nu.

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback