Fula små bilder från fredagen.

Hei och hå och så ;>...

Jag känner att jag ätit allt sött i huset nu så nu sitter jag och knaprar i mej äckliga jkla solrosfrön =(.

Borde springa in i duschen nu och ska görat närsom hade jag tänkt =).

Uscha! Imon har jag 1 lektion, idrott, simma =(. Hatar, HATAR verkligen att vara i simhallar osv. Då måste man va i bikini och då ser alla hur jävlig man ser ut =(. BLÖÖÖ!
Och jag har hoppat simning i alla år nu, simmar man inte nångång blir man tydligen inte godkänd =(.

Uscha, uscha, USCHA! Blir det förjävligt imon tänker jag fanimej offra det!


Aye, här kommer nårra bögbilder =). Simona, våran utbytesstudent från schweiz, sa att bög = snorkråka på schweiztyska =). ÅSM! Vene hur mkt jag har använt det uttrycket nu. Att ha en bög i näsan. Still lika kul =).
Blev dock bara bilder från innan puben, sen slutar man tänka på kameror =(.



Jag blev lockig i fredags. Fick jättekort hår och såg ut som en tant -.-.



Söta bönor=) Nea, Simona och Lisa.



Lisa och Bätiballong hoppade och råkade göra oljud...
Fan va ful jag är XD LMAO, har fan dubbelhaka rofl!



Raisa vatt glad och drog upp mjukissarna 8D. NoooiZ Äss 8D.



Va fan gör jag elr?! Alltid dessa fula jävla miner och mina dubbelhakor XD ROFL x2...



Raisa fick för sig att fritera sitt hår lite =>.



Raisa lekte med Neas stresskulor och såg ut som en räka ^^.





Nea leker Tokio Hotel Bill. Nea är sötboll, inte Billsnorkråka!



Fan vad jag såg onykter ut på den bilden XD, Var tvungen att visa XD. Fast jag var inte så onykter, kan typ dricka asmkt utan att det händer nå om jag inte tar ipren först. Får helt enkelt börja ta det oftare 8D.

Omg, nu lät jag snorkråka -.-.

Äsch! dilligaf. Nu måste jag duscha, latzor SOVA 8D.

Kärlek pådi!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback