Valborgs firande

Tjenis igen =>

Nu är långhelgen slut och jag är tillbaka.
I Torsdas sprang vi runt i stan och på olika ställen, de vatt ganska kallt ute så jag fick typ köldskador på bena =/.
de blev inte riktigt som planerat men, men, de får vi acca och ta tag i när vi har tillfälle.






De blidde inte många pics, men de blidde iaf nårra =>.



Maja Förlåt för allt! Ormarna har vi absolut ingenting o göra med, men handfatet kan va vårt fel! Förlåt som fan! Jag har världens taskigaste skuldkänslor! Jag skäms, om de finns nått jag kan göra för att få allt bra igen så ärre klart att jag gört!

Kommentarer
Postat av: Raisa

vad har hänt :S

2009-05-03 @ 21:25:38
URL: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback