Plugg, plugg, plugg, döda mej!?

Nu har jag duschat av mej min Naturkunskaps fördjupning, känns skönt => Är snart klar med den också, ell egentligen är jag nog det men vi ska stå o prata i ca 10 min och jag är tveksam att jag ska prata för snabbt och ha för lite tid att prata.

Jag har också snart läst en halv bok till Svenksan, "Var är Alaska"/"Looking for Alaska". Folk som känner mej vet att jag inte gillar att läsa. Mycket för att jag har nån variant av dyslexi elr hur fasn de stavas. Jag läser långsamt och jag uppfattar ofta inte vad jag tar in i hjärnan, ofta läser jag så slow att jag börjar tänka på annat >_<. De e böna big time, men ingen har nånsin brytt sig om att hjälpa mej trots att dom vet om det efter flera tester och grejs i skolan. Jag vet själv inte hur jag ska bli bättre. Nårra har sagt att jag måste läsa mer, men så kommer vi ju till problemet igen att jag inte gillar att läsa.
Blöö!

Men aja, ska läsa lite till i den boken, kanske hinner med lite analMatte också. Matte kommer jag kämpa minst med eftersom jag redan vet att jag kommer faila det. bättre o satsa på det jag kan höja, eeeh?
Jag får ju ändusu läsa om de i 3:an.

Jag har heller inte träffat Robin på nårra dagar eftersom jag vatt hemma med analbönamigrän och jag kommer inte få träffa han till helgen heller. =<. Jag håller på att gå sönder så mkt saknar jag hanom!

Men efter nästa vecka är allt jobbigt slut i skolan, de kommer bara bli små grejjer framöver sen slut. sen sommar och inget jobb still!

Aja, skynda sig tillbaks till plugget eeeh! =<<.

Elr kanske borde plugga engelska ordboken nu, har 2 jälla NTprov imon =<<<.

Aja, life goes on även om de e analt ibland!

Hulibulikorvkorv!

Bätibanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback