Foto imorn

Umpalumpa =)

Idag mår jag väll lite bättre, folk har gjort mej gladare och gett mej andra tankar. Visst de e inte helt ok men det är närmre än va det va i helgen.

Anywayz, idag har jag och mina classmates varit slavar igen. Viveka( våran lärare) lovade oss att vi skulle få sy våra egna grejjer idag, men när vi kom dit så skulle vi ha "industri" (som hon vill kalla det) idag också. Det är inte det vi har valt att gå mode/design, för att sy fula scenkläder till folk som dansar och uppträder. Jag har faktiskt varit pepp på att sy min långklänning i nårra veckor nu, men har inte fått sy det pga. att hon ska slava oss. Vi får lix ingenting för det heller =(. Det hade vatt en sak om vi fick pengar till klasskassan men det får vi ju inte.

Just nu sitter jag och kollar tågbiljetter till jkpg. Jag, Robin, Alle o nårra till ska dit den 28/3 och se Adept, CV och herbrightskies. Adept är ju största anledningen till att man vill dit, för dom e så bra =33. + att det är kul att hitta på något o åka iväg nånstans, även om det inte är långt. Men det är ju alltid nått=)

Imon slutar vi typ vid halv 11. så efter de ska jag o Lisafisen dona lite med mitt hår x) ska bleka de mer lite här o var och funderar lite på att färga de mera svart igen, vet att de inte va alls längesen men de känns typp brunt atm =S. Efter det ska vi ut o fota o fixa =D ska bli kanonkul x3.

Lisa ska också redigera nårra bilder från en fotning för ett tag sen. Då ska ni få se och jag hoppas ni gillar det =3.

Nu ska jag tvinga i mej resten av the:t jag försökt få i mej i typp en halvtimma =S Blää... men de e iaf nyttigt ^^

Ha de kanonis kära korvar =3

Poxoxo

Beätipätäti

Kommentarer
Postat av: Nea

men te är gott juee! mumsmums :D

2009-03-11 @ 11:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback