Chili dag

Tjooba!

Kort dag idag =>. Slutade typ då jag vaknade igår.

Nu sitter jag o pluggar naturkunskap. Men jag har feta problem för jag fattar inget o de fastnar inget =(. De kommer bli en lång smärtsam dag/kväll/natt.
Men imon är provet o då blirre skönt o bli av med de =).

Imon ska jag o Raisa leka i studion på fotolektionen =). Bli pros på ljussättning o grejs.Btw Raisa ska nått spec med imon?


HIhi loodldoodlii! tv4 film visar Lotta på bråkmakargatan XD. Kommer ihåg att jag gillade den filmen när jag va litn skruttkorv.

Aja! fan va störd jag blir >_< kommer inte kunna fooka på naturanalkunskapen =(

Btw. hade idrott idag, satt hela lektionen på genomgång. Vi ska börja me nå hälsoprojekt. I 6-8 veckor ska vi ha typ chema på hur vi ska träna o skriva hur vi utvecklas o grejjer. Känns ändå bra, då kanske man kan motivera sig som satan så man kan bli någelunda fitted som man vill va =>.

Äsch fan! måste iaf ha socker så jag kan plugga ordentlit. Elr så tar jag mej el öl or what ever! Nått måste jag baskemej haa! *cepe cepe retardskrutt*

Aaah, men nu måste jag ta tag i analbönanaturkunskapkorv =(.

Hää dää bräää!

Poxxio

Bätättli

Kommentarer
Postat av: Raisa

lodidodi, det är jag de :D

ehm, men ta med dig skateboard o lite snygga kläder.. men inte för mkt så du får ont i ryggen bettan:D



poxx

2009-03-24 @ 17:32:04
URL: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback