Aj aj min mage! x3

OMFG! Jag e sjuk!!! Jag har tjockat 2 pizzor idag +_+ och en hel hög godis närmre 2 kilo vill jag säga =S imon måste jag ut o springa!!! Idag tog jag mej dock en snabb långpromenix, ska nog "yoga" om en stund också =).

Vet ni några bra yoga övningar så hör gärna av er =) skulle va as schyst för jag vill verkligen bli en bra yogare x>

Annars har inte mkt nytt hänt sen senast jag skrev ^^, kanske nårra kilos viktökande men annars inget jag kan komma på^^.

Kom dock på vad jag ska göra på keramiken imorn ^^. Jag ska göra ett stort små gulligt monster hade jag tänkt ^^. Mer Invecklad info får bli när monstret är fött o klart x).

Jisses, jag har ont i hjärtat o i magen av allt jag ätit idag =S Fett mkt fett har intagits idag så blodkärlen känns ganska igentäppta =S.. BLÄÄ!! inte skönt! =(.

De får bli yogagrejjs i evigheter ikväll, jag ska görat så länge så jag somnar i nån rolig ställning x3. as najs ju =D.

Poooxidox

Beätiiö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback