förvirrad!

Ok, nu mår jag aningens bättre. Sitter o snackar me Robin nu o då mår man allti kanonare ^^ Men jag saknar den rakkarn så rakkarns mkt though >_<

Vi sitter o krånglar med boende och resor till nästa helg i jkpg. De går då inge vidare, bussar, tåg går typ 1 gång om dan. Boende finns knappt o göre de så ärre svindyrt =(. Men fan de måste lösa sig, annas får vi gambla lite o bara åka upp dit så får vi se vad som händer x3. De skulle faktiskt va lite kul, fast inte om vi får va ute i kylan över en hel natt =(.

Just nu e jag förvirrad i hjärnan och jag ska ta en lång paus från att tänka nu, särsomhelt iaf ^^.
En dusch väntar på mej nu också.

Ha'de åsm!

Poxxikoxx

Bätitäti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback