Ny pic, en fin dag

HOLA!

Idag va en chill dag även om jag började tidigt. Började me svenskan då vi bara spelade in film x>
Jag va typ skatezoordood, helbaggy hela jag x).

Later on blev de engelska o de e inte så jälla jobbit assu. Sen tog jag o Raisa ett skipp från matten o gick på stan istället x).

Fan, Raisa, Nea o Maria va helt übersöta o hade köpt presenter till jag idag x>. De va ölglas, ny vattenpipa tång, halsband, örhängen och en illgul diskborste som ska påminna mej om Maria x3.

Nu har jag precis blivit "firad" av familjen och mom mom o pop pop som också räknas som familj XD.
De va egentligen ganska tråkigt eftersom jag egentlien skulle gå o kolla på bla. allekorvens band spela o så kunde jag träffs robin, men dumma födesledagar som ska krabba =(. Men imon ska jag träffs robin =3 Vi får se vad som händer, om de blir fest elr bara mysigt chill=)


btw. fick en ny gammal bild av Lisa (pictureofmind.blogg.se) igen x3




Nu vettja inte va jag ska göra för att döda tid ^o), funderar på att se på Herkules på ryska x3.
Om jag vet rätt (efter att bror ring flera ggr o frågat ut mej om filmer) så ska jag nog få nya filmer imon x3
Tror de blir nått till min s.k. Disney samling som jag ska påbörja ^^.

Ajji, hoppas ni harre kanonis ;D

Poxxioox

bättifätti

Kommentarer
Postat av: Raisa

Vad är det för en dag? är det en vanlig dag? NÄ det är ingen vanlig dag för det är Beatas födelse dag HURRA HURRA HURRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! <3



<<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-03-21 @ 12:18:25
URL: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback