Korvarna demonstrerar!!

Hejsan svejsan i fotsvettsskogen =D

Idag har vatt en lång men väldigt chill dag.
Började lektionen med textil/bild elr hur vi ska kalla det^^. Jag ska sy mej en väska nu eftersom den jag har har gått sönder en massa och jag hittar allri ngn väska jag vill ha i nån affär =/.

Efter de vatt de film på engelskan, vi såg "the body", den va väll från -80 talet nån gång och de va kassa skådisar o grejjer, så de blev lite kul att se hur fult de va XD.

Så fort den lektionen tog slut gick vi ner till Norrtull, de va keramik. Gjorde mej en lite lustig vas men annars blev det inte mkt gjort idag. För Raisa o jag blev alldeles för uppspelta med att demonstrera x). Vi har en väg mellan våra skolor, (Katedral och Norrtull) vi har våra estetämnen på Norrtull så de blir minst en promenad fram och tillbaka varje dag. Och nu har det byggts en väg mitt i vägen för där vi brukar gå, visst dom har byggt ett övergångställe men dom har inte ritat dit strecken så ingen stannar när vi vill över. Så Raisa och jag tog tag i det idag genom att vi målade skyltar där det stod; STOP - övergång. Sen satte vi upp dom på varsin sida vägen. Medans vi satte upp dom körde dom sakta och glodde som satan. Dom började även stanna för folk som ville över. Vi blev stolta över oss och vi kände att vi gjorde något bra för samhället och för esteterna ^^.



Nu har jag ätit pizza igen xD Fast denna gången va den hemmagjord och de va tortillapizza så de va inte riktigt samma sak. Men gott vatt de =>.

Oj! jag har helt glömt bort att jag har plugg o göra >_< Får väll ta tag i skitn nu då =/

Hare kanonis!

Poxikoxi

Beääätää

Kommentarer
Postat av: Raisa

vi är awesome <3

2009-03-05 @ 20:36:06
URL: http://raisa.blogg.se/
Postat av: Alice

Haha, STOP övergång ^^

2009-03-18 @ 09:05:26
URL: http://alicews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback