Nya bilder och ferre på G

Heej, Kaj!
Hallååå, Bojje!
osv
osv
osv...


Idag har jag sovit lika länge som törnrosa ungefär x3.
Skönt somfan, men dagen är borta så det har inte hänt något spec.

Just nu håller jag f.ö. på att småplanera en ferre som kommer va på lörda =3.
Den kommer nog inte bli jättestor eftersom den ska va @ my place. och jag kommer inte ha ork att städa o grejja dagen efter >_<. Men lagom mkt folk skarre va. Fårse lite hur jag kommer planera detta. Har knappt planerat nånting mer än datum typ XD.
Men oavsett blire det nog ganska mys, om folket jag älskar är där så blir de bäst oavsett x3.





Här kommer en ny gammal bild jag fick av Lisa(pictureofmind.blogg.se) idag =D

och en bild från den senaste fotograferingen =>.



Känner dock att jag måste börja bli sådär motiverad igen när jag tittar igenom bilderna ,måste börja träna o gå ner i vikt igen. Hoppas motivationen kommer snart, typ ikväll elr iaf imon =3.


Imon äre Måndag vilket betyder, ny vecka, BUP tid, slavarbete på mönsterkonstruktionen osv. Hoppas veckan går snabbt så de kan bli helg igen x3.

Ha de göj folk!

Poxoxoxiio

Bättitätti

Kommentarer
Postat av: Lisa

va e det för strunt du pratar om. Du är fin precis som du är!!

2009-03-16 @ 21:55:12
URL: http://pictureofmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback