Äntligen planerat

Doodlz! =3

Idag har jag vatt cepe, tror jag kanske börjar bli sjuk =(. Men äsch kanske inte, fryser ju 24/7 XD
Jag har iaf vatt cepe i skolan, inte orkat göra någoting alls =/ inte ens på keramiken =(.

Så idag har de inte hänt så väscht mkt =(, har snart sytt färdigt en väska till mej iaf x) hoppas den blir noooijz =3.

Anywayz så har äntligen resan till helgen planerats något XD fan fördröjt de som fänn tidigare veckor >_<.
Yes, vi är tjockt lata! XD
Nu ska jag bara ringa min faster o kolla om ett slagg kan erbjudas natten till söndag ^^. Annars äre typ löst  allt =3. Nästan iaf XD.

Imon ska biljetterna hem köpas, så då ska jag vänta på korvarna genom att äntlien måla färdigt min tavla jag började på i typ höstas/vintars nångång XD. Hoppas den blir najs annars får jag måla över de med hjälp av min populära "pensel" diskborsten XD. Historien bakom diskborsten är kul, lite lång men kul ^^. Raisa och jag sprang upp till ateljen på en fotolektion och helt plötsligt stod vi och målade med diskborste XD. Later on va jag med på skolans öppet hus dag då jag började med denna tavlan. Jag målade grunden med diskborsten och folk glodde och skrattade och klämde in några flummiga kommentarer. Därav jag som "konstnärs" (LOdL) kännetecken x3.


FAn! XD jag är över cepe nu >_< helt cepeenergiskt. Men tror dock en sjukdom kan komma snart =( bränner i ansiktet nu också=( fast de kan va för att jag misshandlar fejset mitt >_<.

Aja, nog med tjafs XD

Chooodl doodlz!

Bääfätti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback