Jag behöver en smäll på käften för att komma i rätt balans.

Denna helgen har varit den värsta analböna helgen på länge, jag har mått sämst! Visst deppet har hängt i luften i nårra veckor nu men denna helgen tryckte de mej till bottnen. De e nårra grejer som hänt som irriterat och nu i helgen knäckt mej. Jag har inte gjort mkt mer än att isolerat mej från all kontakt som gått(dvs inte min familj tyvärr, hade behövts somfan) Bara sovit, lipat och sett nästan alla avsnitt av Life of Ryan.

 Jag vet inte vad jag har gjort för fel men nått i klassen börjar kännas fel. Folk grupperar sig i gruppen och ger helt onödiga och kaxiga kommentarer. Folk ignorerar varandra och jag vet inte vad som hänt! Jag vet inte hur jag kan ändra påt. Jag vet ingenting mer än att jag känns fett ovärd! Imon får jag väll helt enkelt försöka samla gruppen(grupperna) och fråga vad som hänt och vad som gått fel för jag klarar verkligen inte av mer skit nu.

En annan anledning till mitt depp är kampen med min fiende, vikten. Jag vet att folk tycker jag e cepe o grejjer. Men jag dilligaf:ar det. Den kampen har jag haft så länge jag kan minnas och den sitter fast i mitt huvvud. Jag vet inte hur jag ska förklara mej men jag har levt med det problemet så länge nu, så när jag e pepp på livet är då jag elr min hjärna e pepp på att inte äta. Det enda min hjärna fokuserar sig på är att se hur vikten på vågen sjunker. Det kan va svårt för er att förstå att det är under den tiden jag mår bäst. Men jag har alltid hatat min kropp och folk har hackat på mej enda sen jag va liten så jag har alltid varit osäker och självkritisk, jag har aldrig kunnat acceptera mej och jag tror heller aldrig att jag kommer kunna. Under dessa veckorna som jag har varit depp har jag ätit och det har resulterat till att jag gått upp i vikt. Vilket förstör mej ännu mer. Jag vet inte vad jag ska ta vägen. Ingen jag känner förstår mina problem, Folk tycker somsagt att jag e cepe och löjlig. Jag sitter  fast i ett helvete just nu och om jag inte börjar bli pepp på livet snart och börjar komma igång, börjar träna sönder osv kommer det gå illa känner jag =/.

Just nu känner jag för en fet manskväll! Sitta med folket man gillar, folket som gör en glad, dricka öl och spela x-box elr nått. Bara umgåsas och bete sig helt manligt skulle va najs.

Aah! btw, jag faila ofc matte B provet =( Jag kämpade som ett as och så gick det faan. Jag kan inget annat än att faila helt enkelt! Kanon kul liv!...NOT.

Nä om man ska gå o sörja lite i duschen?

Hoppas er helg va bättre =)

Poxoxo!

Beata von analböna

Kommentarer
Postat av: Lisa

Bettan! För det första vill jag att du ska veta att du kan tala med mej. Jag vill förstå dej! Försöka hjälpa dej, för du är en sånn person som jag känner extra mycket närhet till och som jag vill ska må bra. Jag vill försöka visa dej allt det vackra jag ser i dej.

För det andra är jag fett på manskväll. Dax för mej att lära mej dricka öl xD

2009-03-08 @ 23:15:36
URL: http://pictureofmind.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej kusin.....känns som om du skulle behöva komma till mig och sova över snart. Så får du tankar på nått annat..Puss och kram!

2009-03-09 @ 08:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback