Judelodeliii

Ching!

Nu har jag chillat lite. käkat feta varma mackor =>. De blidde ingen pizza idag, men fan måste ha en typp imon elr nå! Den e så goo, o man blir så jälla beroende av den >_<.

Anywayz, så ska papi köpa en Vibratone till mej x> de gjorde typp min dag eftersom jag har villat ha den i ages.




Jag håller också på att planera nånting till lörda. De blir nog en bunt polare. Hade inte tänkt att de skulle bli så många, men de kanske de blir eftersom man har polare från olika "hörn" elr vad man ska säga.

Btw, så har jag 89 spel installerade nu på mobilen x3 innan hade jag 76 elr nå liknande =>. Jag e happyhapyy, men de va nårra spel som inte funkade på min mobil =<.


Ajja, Heeejsanhååå!

Poxikoxdox

Bättikorv

Kommentarer
Postat av: Caroline Nööjd

ÅÅÅh vill oxå ha en sådan....!!! men undra om de verkligen funkar?

kram kram kram

2009-03-18 @ 10:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback