Måndag

ZUP doodz?

Idag har jag vatt mega trött. Dagen började med att jag fick mindre sovmorron än vad jag ska ha pga. BUP. Men Fan folket på BUP suger och dom bryr sig inte ett skit om sina patienter. Dom gör inget för att hjälpa och det känns helt ovärt att gå dit så idag bestämde vi för att de va min sista dag där. Ganska skönt att slippa gå dit i onödan, men det känns ju som en kass anledning till de =/.

Aja, Senare vatt de matte o de va inte mkt folk där, men så fort man går in i det klassrummet så får man en smäll på käften av nån äcklig jälla lukt. Typ avloppsäckel =S. Då får man en headache som man inte blir av med i första hand. De e inge vidare att allti ha headache på måndagarna eftersom vi har mönsterkonstruktion o grejs. Nu har jag äntligen fått börja på min långklänning, men som sagt inte kul med headache =(. Då blir de inte så mkt gjort nämligen.

När jag kom hem har det väl mest blivit sov och chill, inte mkt annat. Skulle kollat hur man köper bland världens snyggaste band-tees. Men jag får satsa påt imon istället =).

F.ö har jag en tanke... Hur mkt får man om man säljer blod? Är i sjukt behov av pengar atm så just nu gör jag i stort sätt anything!

Imon blirre fet chill i skolan och jag slutar 12 så de e ganska ok =>.

Nu ska jag försöka styla till min myspace till de bättre ^^.

Poox

Bättikorv

Kommentarer
Postat av: Lisa

för 4 dl fåru 50 spänn, och då får du bara läämna blod två gånger om året, så det är nog inget alternativ ;D

2009-03-16 @ 22:11:34
URL: http://pictureofmind.blogg.se/
Postat av: raisa

i usa får man pengar i sverige får man en macka typ.. här får man inte betalt för blod bettan :p

2009-03-16 @ 22:15:24
URL: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback