Fail på plugg +_+

Cepelolkorv! Trofan att jag somna framför böckerna när jag väl börjat läsa ordentligt >_<
Provet imon kommer faila sönder, men fan! va gör de om 10001 år x>. De e jy typ bara jag som lider av de nu och sen men nobody else! Fan får väl satsa mer på saker jag kanlite bättre typ engelska elr nå. Kompensera lite elr hur man ska säga ^^.

F.ö. va de iaf fett skönt att sova, är typ skönast när man inte får/ska sova x). Men får väll offra mej o sitta hela natten o plugga asset af mei >_<.

Imon ska jag börja tidigt kom jag på nu =(. Heddankorven o jag ska spela upp våran "teater" grej inför Vija(teaterlärare).
Lodl! suger på att visa upp shitz men får väl lida mej igenom de med XD.

O ja! Jag skriver lodl lite istället för lol XD lodl känns lite mer Bättata x3.

Aja! back to the books =(.

Harre åsm doodz!

Pöxxiföxx

Bättööiiy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback